måndag 20 december 2010

Lugnt & stilla

Gjorde några timmar på jobbet innan jag fick åka och hämta en krasslig Olivia på förskolan. Hon låg och sov i soffan när jag kom vid 11.30. Hon hade bara gråtit hela förmiddagen och inte orkat leka utan allt var bara besväligt. Men hon åt bra med lunch när vi kom hem och inga protester när jag sen la henne och hon sover fortfarande. Så nu blir det julledigt för henne. Johan är hemma med henne imorgon och antingen får jag vara hemma på onsdag eller så kanske hon kan vara hos mormor.

Jag har fotat lite här hemma och sorterat tidningar och bara sparat det jag absolut vill ha.
Skönt att få sådant gjort som man inte är så bra på annars.


Är det några kollegor som läser och som inte vill veta vad som fanns i vårt paket
så titta inte längre ner!

Det låg ett fint paket och väntade på mig på jobbet imorse och jag kunde inte bärga mig så jag öppnade det direkt när jag kom hem idag. Hade hört vad innehållet vad och den är ju så vacker och jag har sneglat på den tidigare men tyckt den var lite för dyr.

Men den är mer än välkommen till vårt hem!
Ljusstaken från Design House Stockholm

Än så länge har vi bara denna lilla gran men jag hoppas Johan hittar en riktigt fin en ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar