fredag 17 december 2010

Det blir inte alltid som man tänkt

Har haft mysigt fikabesök på förmiddagen av Maria och det var kul att ses & hinna prata en stund. Fick dock skippa eftermiddagens julfirande på jobbet då Olivisen inte är iform. Hon hade ingen feber imorse men jag tror den har smugit sig på igen. Hon ville inte sova i sin säng när det var dags för eftermiddagsluren så efter en hel del försök så tog jag med henne och vi la oss i soffan och hon somnade direkt. Så nu ligger hon i soffan och jag sitter brevid och bloggar. Hon känns väldigt varm igen och jag ska ta tempen så fort hon vaknar.

Kvällens planer är ju att vi ska fara till Johans bror och bada i tunna, äta gott & spela spel och jag hoppas att vi ska kunna komma iväg hela familjen!

Jag har roat mig med att kolla på Ladies på Östermalm, julpyntet som jag tänkt sätta upp idag ligger fortfarande nerpackat så det får bli söndagens projekt.

Imorgon lördag blir det Göteborg för hela slanten. Ser fram emot att gå på julmarknaden i Haga, kolla lite i affärer och spana in juliga Liseberg och sen få lyssna på julkonsert på Lisebergshallen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar