torsdag 23 december 2010

Dan före dopparedagen!

Morgonen här startade vid 8 då jag satt klockan och strax efter att jag vaknat hörde jag en vaken liten gumma. Vi tog en sväng om min moster nu på förmidagen för att lämna några julklappar och fick ju såklart smarrig förmiddagsfika & en trevlig pratstund.

Julklapparna är nu inslagna och tårtbottnarna gjorda och nu väntar vi hem Johan som har slutat jobbet och är påväg hem till oss. Han skulle bara stanna och hämta ett paket som jag beställt. Julkalendern från IB Laursen verkar ha kommit och jag vet att den kommer bli fin & uppskattad till nästa december av en en viss liten dam...

Såg att country-dreams har en hel del rea på bla. Odd Molly-kläderna. Kanske en julklapp till sig själv!

Nu blir det snart eftermiddagsfika och när lilla gumman vaknar står en pulkatur på tur!

Önskar alla en riktigt god jul!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar