tisdag 7 december 2010

Äntligen friskförklarade

Både jag & Olivia är friska. Halsen känns mycket bättre idag och det var nog smart att stanna hemma idag också så jag hann bli riktigt kry. Imorgon väntar jobbet och det ska bli underbart att träffa mina härliga kollegor som jag inte sett på en vecka nu. Saknar dem fort och kanske inte så konstigt när man träffas i princip 4 dagar per vecka.
Jag längtar till och med efter att göra löner och schema, har jag varit hemma för länge kanske???Hi Hi!

Har varit på BVC-Kontroll av lilla buseloppan i eftermiddag och det gick ju stålande. Olivia spexade och visade sina konster för dem alla. Hon är nu 87,5 lång och väger 12 kilo och är 20 månader!!!
Hon fick 2 sprutor då hon även skulle få den första Twinrix-sprutan eftersom vi snart far till Thailand. Hon grät precis när de stack men det gick väldigt fort över och det dröjde inte länge till hon skrattade åt BVC-sköterskan Ann-Sofie som stojade för henne. Skönt att det är gjort och nu hoppas vi på att det inte kommer någon feber eller så!! Wish me luck!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar