söndag 26 december 2010

Annandags shopping & chevre

Idag tog vi oss ur julkoman och stack en sväng till Kungsmässan men oj med folk där var...ont om parkeringar och långa köer i affärerna så det var ingen höjdare faktiskt. Men det blev en hel del kläder till lilla O då det var rea på Polarn & Pyret, Lindex & Intersport. Hittade också en taklampa till hennes rum.
Har letat länge men inte hittat någon jag velat ha. Denna var enkel och fin med vita stjärnor på så den passar fint i hennes rum.

Nu ikväll var vi trötta på julmaten och körde en enkel två-rätters med gratinerad chevre med prosciutto, taget från" Halv åtta hos mig" till förrätt och efter det blev det pasta med finhackade valnötter, parmesan & grädde och till detta hade vi stekt kycklingfilé fylld med soltorkad tomat & fetaost. Smarrigt värre!

Imorgon ringer klockan tidigt och det vankas arbete för både mig & Johan och Olivia får en heldag hemma tillsammans med Farmor & Farfar. Kan tänka mig att det blir mycket matlagning för Olivia vid sin spis så jag hoppas farmor & farfar kommer hungriga!

Trevlig Kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar