lördag 11 december 2010

Härlig lördag

Vaknade tidigt imorse eller i natt av ett himlans oväsen och förstod att det var grusbilen som var ute. Tur var väl det då det var superhalt efter nattens plusgrader & regn.Tror att Olivia vaknade då också och Johan var och hämtade över henne till oss och efter en stund somnade vi alla om!

Bara 13 dagar kvar till julafton!!
 
Förmiddagen spenderades med pulkaåkning och korvgrillning


Olivia & pappa grillar korv
Mina ♥

Efter eftermiddagsluren hjälpte Olivia till med bullbaket! Det blev även en omgång till av Leilas Rocky Road fast denna gång med ljus choklad och hennes kokostoppar med Rom i. 
Bjuder på en bild av årets pepparkakshus...inte det snyggaste men får skylla på att det är över 5 år sedan jag gjorde ett senast! Ska "styla" till det med lite snö också! Hade jag vågat så hade jag lagt in en ljusslinga men jag vågar inte röra det igen så det får vara!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar