tisdag 29 maj 2012

Skönt när man får någonting gjort!

Olivia har varit hemma idag och haft ledig dag då hon var på dagis igår istället. Lyckan igår var total när jag och Vilmer kom till hennes dagis för att hämta henne. Hon hade sagt det till fröknarna redan på morgonen att i eftermiddag kommer min mamma och lillebror. Mitt hjärta!!!

Vår tisdag har mest bestått i att leka och mysa hemma. lagat mat, varit på läkarundersökning på BVC med Vilmer och nu ikväll stack jag och mamma upp till Kungsmässan för att leta festklänningar till sommarens festligheter. Hade turen att jag faktiskt hittade två stycken som jag tyckte om. Inte helt enkelt att ställa sig i en massa provrum efter nyss varit gravid och några kilo för mycket på kroppen men nu så är det gjort!!!

Mitt hjärta när vi busade på lekplatsen i söndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar