lördag 12 maj 2012

Mellan amning & eftermiddagsvila

Det är tyst i huset då båda barnen sover och mannen är ute och grejar. Det är snart dax för lite mat till lilleman och jag har hunnit kolla lite i några nya trädgårdsböcker jag införskaffat.

Det blev en liten utflykt till Åkrabergs Trädgård tillsammans med mamma imorse när Vilmer fått mat. Fick inhandlat det jag tänkt och lite till...!

Så imorgon hoppas jag på att solen ska visa sig en liten stund och vi kan få planterat ner det i jorden och dammen. Är ju helt nybörjare på det här med damm så det ska bli spännande.

3 kommentarer:

  1. Har sett era bilder på Styleroom när ni lade marksten och så ngn annan sten innanför längs med huset! Verkligen toppenfint!!! Det jag undrar nu är vad den stenen närmast huset heter? Vi har precis grävt runt huset och ska bestämma oss för sten nu :-) Återigen - toppenfint!!!

    Malin Hägg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du för de fina orden! Japp stenen är riktigt fin och det är natursten och jag kan tänka mig att den är mellan till ca:5-10cm stor.

      Lycka till med stenvalet!
      Kram Martina

      Radera
    2. Tack för hjälpen!

      Ha de bra!
      MH

      Radera