torsdag 17 maj 2012

Regndag och städdag

Insåg ganska så fort i morse att det inte blir gjort så mycket ute idag pga. allt regn så vi satte igång och röja och städa här hemma. Verkligen välbehövligt! Skönt att få röjt upp, tvättat en massa och städat och torkat golven.

Fick spontanbesök på förmiddagen mitt i vårt röjande och det var ju skönt med en liten fikapaus.Min fina moster kom för att ge lilleman en present och lyckos för mig var att hon hade med sig hembakat så nu är min frys laddad med godsaker.

Började gå igenom Olivias bebiskläder och det är allt lite sorgligt att inte få använda alla de fina små klänningarna igen som Olivia haft. Kan lätt konstatera att det rosa och röda dominerade lätt bland hennes kläder i stl 56-74 så det är inte mycket där som lilleman kommer kunna ärva.


Imorgon är det ny vägning på BVC och sen är det jag som tar och rymmer iväg en liten stund på egen hand...ska ta en tur in till staden och göra några ärenden och självklart passa på att besöka både Träslövs Trädgård och Blomsterlandet för lite inköp till sommarkrukorna på altanen.


2 kommentarer:

  1. Du får gärna mer killkläder av mig. Har ju en del sedan vår kräkbäbis var liten :) Jag kanske redan nu ska gå igenom 62/68 lådan så du vet vad som finns här.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får gärna gå igenom 62/68 kläderna om du känner att du har tid till det. Jag lånar gärna kläder!
      KRAM

      Radera