lördag 28 augusti 2010

Tidig sänggång

imorgon ringer klockan tidigt tidigt, speciellt när jag har haft sovmorgon konstant nu i 2 veckor.
Så idag blir det tidig sänggång för min del, vilket passar bra då jag inte känner mig riktigt frisk. Det måste vara dagisbacillerna???? och jag som trodde det var barnen som blev sjuka! Hoppas jag känner mig bättre imorgon och att förkylningen är påväg bort!

Har gjort en liten roadtripp idag tillsammans med familjen och fick både gjort lite ärenden samt varit lite sociala och träffat Olivias farmor & farfar.

Imorgon efter jobbet ska jag försöka ta mig i kragen och plantera om lite växter i trädgården som vi ska ha runt dammen. Johan är inte riktigt klar med murningen, men jag kan iallafall börja!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar