fredag 27 augusti 2010

Nu är det fredagsmys...

Här har vi landat i soffan efter en god laxmiddag och vi försöker klura på morgondagens upplägg. Det är så mycket man vill hinna med under en ledig dag tillsammans med hela familjen.

Idag tog jag & Olivisen en sväng till Kungsmässan efter dagisstunden och hade lite eftermiddagsmys. Jag hittade en snygg tunika på Indiska till mig samt ett träningslinne på Intersport som idag hade 20% rabatt på hela sortimentet. Till Olivisen blev det en strandklänning(perfekt till vår kommande semestertripp) ett par jeans, mössa & en tröja från H&M. Letade också efter fodrat regnställ men hittade inget i rätt storlek tyvärr. Jo jag hittade ett Didrikssons ställ men jag var inte villig att ge 700:- för det så jag får leta vidare!

Jag tog en skön kvällspromenad och kom idag upp till10200 steg. Det är ju sådan skillnad att få gå ut och gå utan barnvagn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar