måndag 23 augusti 2010

Ny vecka och nya utmaningar!

Så var det måndag igen och vi kör på med dagisinskolningen. Denna veckan lämnar jag bara Olivisen och så är hon där själv. Det kommer att gå hur bra som helst!
Efter sommarens alla grillmåltider, glassar, vin, drinkar & snacks är det nu dags att ta tag i en mer sundare livsstil. Anmälde mig på giviktkoll.se idag då jag fick ett prova-på medlemskap i en månad via en tidning jag köpte.
Provade en kycklingsallad till kvällsmat som var riktigt god och mycket uppskattad av sambon.
Trots 2 vändor till dagiset och en kvällspromenad med familjen slutade stegräknaren på 8500, men imorgon är en ny dag,och då ska den vara på över 10000 steg

Min snälla far kom förbi tidigare ikväll för lite datahjälp och han hade med sig massor med nyplockade kantareller som jag fick!Jag älskar kantareller!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar