tisdag 24 augusti 2010

Regn & rusk

Har bänkat mig i soffan och kollar på Fångarna på Fortet denna regninga tisdagskväll. Tror att Let´s Dance-gänget vinner ikväll! Men vad har hänt med Fader Forat?

Har varit ute och promenerat och fått ihop 10400 steg under dagen. Fick lite regn på kvällspromenaden men det var ingenting om man jämför med det regnet som kom precis när jag klivit in genom dörren hemma! Puh! Tur för mig att jag inte tog en extra sväng som jag först tänkt!

Olivisen var 2,5 timma på dagis och det hade gått bra. Hon är dock lite snuvig och hon och vi sov dåligt natten som var, så hon var lite slö. Men efter eftermiddagsluren var hon sig själv igen.
Imorgon stannar hon för lunch där och sen ska jag hämta henne direkt efter det!

Fick ju fina kantareller igår av pappsen så till lunch blev det kantareller, fläskfilé & sallad och nu ikväll testade jag ännu ett recept från www.giviktkoll.se på Kantarellsoppa vilket var en succé.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar