måndag 26 oktober 2015

Underbara lediga måndag

Så jäkla skönt att slippa ställa klockan för idag och att jag och mina busar fått en härligt ledig måndag tillsammans. Efter en massa jobb i helgen var det så skönt att i alla fall jag och Vilmer sov till 8.30 Olivia hade vaknat tidigare men smitit upp och lagt sig i soffan med surfplattan. Det är höstlov i skolan så vi har inga tider att passa idag.

Vi har plockat in allt från lekstugan och vinterbonat den och nu efter lunchen tog vi en skogspromenad och passade på att stanna och fota mina busar bland alla löv. Vilka färger naturen bjuder på just nu - Magiskt!







En vacker solhatt blommar så fint i en av våra rabatter just nu och det ena gräset som jag inte minns namnet på vid vår damm har i år så fina plymer som blommar just nu. Kommer säkert också stå kvar fint över vintern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar