torsdag 15 oktober 2015

Baka, baka liten kaka. Dagens fotoutmaning -Ätbart-

I helgen som var bakade jag och Olivia chokladbollar och lyckan var ju gjord när jag slängde fram det färgglada strösslet som hon fick rulla dom i.

Detta får bli mitt bidrag till Fröken Fotos fotoutmaning som denna fredagen är -Ätbart
Titta in här för att se flera tolkningar







Fredag igen...och ledig fredag så tjoho på det! Strax skall Olivia till skolan och jag och Vilmer ska på frukost hon en fin vän och hennes dotter.
Ha en riktigt skön fredag på er!

5 kommentarer:

  1. mmm... gott!
    Och lite extra festligt med det där strösslet på!
    Fin fredag till dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blir det extra fint med skojigt, färg-glatt strössel.
      Kram Martina

      Radera
  2. Hur fina som helst! och säkert lika goda :)
    Trevlig helg! / Birgitta

    SvaraRadera
  3. Så goda de ser ut. Dottern ser stolt ut. Kul att få hjälpa till och baka. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  4. De är superfina!!! Hemma hos mig blir det ganska ofta chokladbollar.... mannens favorit :) (och det går ju väldigt bra hem hos oss andra också *haha* )

    kram kram Malin

    SvaraRadera