lördag 6 oktober 2012

Vacker höstdag

Här har vi höststädat lite i trädgården denna vackra oktoberdag och klippt gräset, förhoppningsvis sista gången för i år.  Johan har lagt om några stenplattor vid vår uteplats som hade satt sig under året och han fick otroligt bra hjälp av Olivia.

Det blev den sedvanliga rundan för mig nu i eftermiddag och idag kunde jag njuta av att få sol på färden. Det blev 6 km och nu får jag snart utöka rundan och öka på löpningen.

Igår kom ett paket från lchf butiken där jag beställt lite varor och det ska bli spännande att prova på lite nytt. Det som är svårast tycker jag är att hitta passande "fika" som jag kan äta. Som det har blivit hittills har jag gjort vanlig fika, typ paj och bara tagit lite att äta själv men det hade varit kul att hitta goa lchf-fikor som man kan unna sig med gott samvete.


Trädgården är höststädad, alla utemöbler är inställda och sandlådan är tömd på leksaker. 
Längtar redan efter våren!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar