tisdag 30 oktober 2012

Tjejvasan 2013


Idag på Facebook dök det upp att Tjejvasan för 2013 är fullbokad och jisses vilken tur jag har då jag och svägerskan anmälde oss för några veckor sedan. Ska bli riktigt roligt då det varit en dröm länge!


Den 25:e TjejVasan i ordningen är nu fulltecknad. Världens största skidlopp för tjejer har lockat 10.000 att anmäla sig för att åka 30 kilometer från Oxberg till Mora lördagen den 23 februari 2013. Sveriges Television direktsänder dessutom TjejVasan i Vinterstudion

Bild och text lånad från Vasaloppets hemsida


Min träning fungerar bra och jag varvar löpning, promenader och simning och försöker komma iväg 4 gånger i veckan. Samtidigt kör jag på med Lchf-matlagningen och det känns bra. Bra mat och jag går ner i vikt. Har gått ner 6 kilo sen jag startade i slutet av september och då har jag inte kört helt strikt utan ätit lite mera som vanligt när vi varit bortbjudna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar