lördag 27 oktober 2012

Äntligen lite löpning...

...efter denna sista förkylningen är jag igång igen och det blev en kortare runda nu ikväll och jag sprang lite också.  Imorgon får det bli en långpromenad och jag hoppas resten av familjen hakar på.

Vi har tillbringat förmiddagen i stan för att bla. köpa ny skrivare och  så köpte vi födelsedagspresent. Hittade också lego som är perfekt att ge Olivia i sin kommande adventskalender.

Olivia har varit på sitt första barnkalas idag, hos kusin Agnes. Detta har hon pratat om i flera dagar och hon var väldigt stolt över att jag bara skulle lämna henne där och att jag inte skulle stanna. Vilken stor tjej jag har!

Idag kom vinterdäcken på så nu så är vi allt redo! Du är välkommen snön men bara om du har tänkt att stanna!!

Nu blir det strax sängen och jag hoppas alla i familjen har fattat det här med att vi FÅR sova en timma längre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar