tisdag 23 oktober 2012

Hollywood eller Hollyweird

Sista avsnittet för denna säsongen....på denna smått hysteriska serie om Hollywoodfruarna har vi nu sett och kan bara konstatera att det är skönt att man inte lever i Hollywood.

Här har vi haft soft dag och både jag och Vilmer dras fortfarande med lite förkylningssviter. Har helt kommit av med träningen sen förra veckan då jag var riktigt risig. Idag blev det promenad med vagnen när vi hämtade Olivia på förskolan och det blev en sväng förbi affären men mycket mera motion har det inte varit tyvärr.

Nu är det fyra månader tills Tjejvasan och skidutrustningen är klar och jag har fått hem skidorna som skulle grundbehandlas i butiken. Så nu vill jag bli frisk och kunna fortsätta med löpningen som jag så bra kommit in i.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar