fredag 20 februari 2015

Fotoutmaning- Mitt val av dryck

Inse att jag inte bloggat på länngggeeee...... och jag kör samma status som senaste inlägget. VAB halvdag. Nu är det Vilmer som har fått feber och är hostig. Jag är hemma nu på förmiddagen och Johan kommer hem till lunch så jag kan jag komma till kontoret några timmar i eftermiddag.

Denna veckan på Fröken Fotos fotoutmaning är det "Mitt val av dryck" och vad passar inte bättre än foton på kaffe. Det blir ju några koppar på en dag...




10 kommentarer:

  1. Tvi för kaffet :-) men muggen är så härlig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man måste ju dricka kaffet lite tjusigt! Kram

      Radera
  2. Kaffe är gott i måttliga mängder....när man jobbar blir det alldeles för mycket

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst kan det bli för mycket av kaffet vissa dagar😉 kram

      Radera
  3. Fin kopp. Dock har jag aldrig lärt mig dricka kaffe. Gillar te. Hade säkert varit gott det med i fina koppen. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den fin, gillar den jättemycket! Trevlig helg till dig! Kram Martina

      Radera
  4. Jag gillar verkligen din kopp/mugg :) och kaffe, ja vad vore livet utan kaffe *haha* huvudvärk antar jag... bäst att inte prova *ler* hoppas lillkillen snart blir bättre så ni får en fin helg tillsammans.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  5. Jag gillar den också, man vill ju dricka kaffet snyggt så klart😉

    SvaraRadera
  6. Hej från en annan kaffedrickare :) Blir mest kaffe på jobbet dock. Men idag presenterade jag en smoothie till dagens tema.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp det blir ju mest kaffe på jobbet...smoothisen ska testas framöver!

      Radera