fredag 30 januari 2015

Fotoutmaning - Balans

Dags för fotoutmaning hos Malin på hennes blogg Fröken Foto och temat är Balans.

För att jag ska må bra och vara en bra mamma, en god chef en rolig person att leva med måste jag få till min träning.

Jag försöker simma en gång i vecka och mina promenader och löparrunda på vår fantastiska slinga kan jag inte vara utan. Får jag bara till den tiden så är det så mycket annats som bara fungerar och mår jag bra blir allting så mycket enklare.

Så det får bli en bild på vår slinga som idag är helt snötäckt. Jag har lyckan att bo precis vid den och det är väldigt värdefullt.


Idag kör jag vab halva dagen och sen kommer mannen för att vara hemma efter lunchen så jag kan jobba. Alltid denna balans!

Ha en härlig helg.

13 kommentarer:

  1. Härligt att få tid till det man mår bra av...!
    Fin fredag till dej!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ibland får man ta sig tid😃 Fin fredag till dig också!

      Radera
  2. Vilken vacker slinga och en skön tolkning av temat. Ja, det där med balans är viktigt att komma ihåg och väldigt lätt att prioritera bort om det bli mycket runt omkring.

    Fortsatt fin fredag till er!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja denna balans är viktig att tänka på! Man får hitta det som passar en liksom!

      Radera
  3. Vilken skön slinga bara omgivningen får en att komma i balans

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  4. Vilken härligt frisk bild! Fin tolkning!
    Lisa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Lisa! Måste ju passa på att även föreviga denna snö som kommit och lagt sig här så fint!

      Radera
  5. För mig gick träning från något som fick mig att känna mig attans duktig till att vara vråltråkigt så jag vägrade till något som får mig att må så bra! Jag längtar till löprundorna och din runda ser underbar ut. Känns som jag har bästa balansen nu. Skönt att du känner så också, att träningen får dig att må bra.
    Ha en skön helg

    SvaraRadera
  6. Balans är viktigt som du skriver, och att göra något man mår bra av, oavsett vad det är så gör det att det mesta går lättare. Det ser ut som slingan på Läjet men det är det väl inte va ;)
    Ha en fortsatt fin helg!
    /Pia

    SvaraRadera
  7. Ja det är jätteviktigt med balans för min del. Slingan är inte i Läjet utan i Veddige!
    Ha en fin helg på dig också!

    SvaraRadera