måndag 17 juni 2013

Vackra, varma sommarkvällar

Vilken skön dag det blev. Gråmulet på morgonen men sen under dagen blev det bara bättre och bättre. Idag har vi haft mysdag med min barndomskompis här och hennes lilla söta tjej. Sill och potatis till oss vuxna och sen blev det jordgubbsfrossa på vår altan. Alltid kul att ses även om det inte blir så ofta tyvärr.

I trädgården är det vackert och allting växer och frodas. Olivia hittade den första jordgubben idag i vårt lilla land och satte tänderna i den direkt.



Ikväll när mannen kom hem stack jag ut på en löprunda. Hade bestämt mig att springa 10 km och det gjorde jag, inte så snabbt och jag fick gå en del men nu har jag en tid. Nu ska jag fortsätta regelbundet med mina turer och försöka mig på 10 km om några veckor igen och hoppas på bättre tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar