söndag 30 juni 2013

Sista junidagen

Vad hände med denna månaden. Kändes som man längtade och längtade efter denna sköna försommarmånad och rätt som det var är den redan passerad.

Igår var det jättetrevlig fest hos goda vänner i Vessigebro och vi landade väl hemma igen vid 02.40 efter att ha hämtat upp barnen från farmor och farfar. Idag har vi lyckats med en liten utflykt till akuten då Olivia ramlade ner från ett träd och fick sig en lättare hjärnskakning...det värsta som finns är ju när barnen skadar sig, så hjälplös man känner sig, tur att personalen på barnakuten är så duktiga.

Nu är det nerräkning, Johan går på semester på fredag. Tjoho! Fyra veckor tillsammans med hela familjen, ska bli jättehärligt!


Har påbörjat slipning av mitt gamla blå skåp. Skåpet har tidigare stått hos min farmor och var tidigare grönt. Målade det blått för si sådär 12 år sedan och jag minns ju såklart att mamma tipsade mig om att måla det vitt, men nej blått skulle det ju vara då....kan ju säga att jag ångrar mig något idag.



Kommer måla hela skåpet, även invändigt så allt blir vitt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar