måndag 12 november 2012

Tänder och solsken

Lilleman har fått sina första två tänder i helgen...ajajaj! Men han har varit cool och inte verkat haft så ont eller någon feber som jag minns Olivia hade då hennes första kom.

Olivia blev hämtad av farmor och farfar i förmiddags och de gav sig iväg på en liten tågutflykt och kommer tillbaka i eftermiddag. Så jag och Vilmer har haft en soft förmiddag och tog en lite promenad på slingan nu efter lunchen. Invigde sittdelen för hans del och det kändes som han gillade att komma upp och kunna se lite mera av omvärlden.

Har påbörjat ett projekt här hemma med att sätta in kort i albumet, jag är ju av den sorten att jag fortfarande gillar att kolla i album. Problemet är ju bara att jag ligger så jäklans långt efter med detta och med kort i en salig röra, efter att Olivia har kollat på dem så är det inte riktigt lätt. Men det är dags att ta tag i hösten 2010 års kort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar