tisdag 13 november 2012

Korthärvan är löst

Det gick som bara den igår med min korthantering och nu behöver jag köpa nya album, och jag har förberett för att bara plocka i korten så fort jag har skaffat nya album. Får ganska så mycket gjort om man skippar teven när barnen somnat och ändå han jag med 1000 meter i simhallen.

Imorse gick Olivia ner till förskolan, första gången det händer och det var inga protester, får se om jag vågar chansa på att hon orkar gå hem också. Så mycket skönare att bara ta enkelvagnen. I morse när jag lämnat henne på förskolan tog jag & lilleman en promenad upp till mormor och fick en kaffe, sen blev det långpromenad i gott sällskap.

Ikväll hoppas jag att vi blir av med vår gamla soffa, som vi haft ute på blocket ett tag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar