torsdag 3 mars 2011

Våriga tankar

Ett planteringsbord står på inköpslistan nu i vår och jag håller på att spana runt på vad jag vill ha. Här nedan hittade jag ett från Coop som kan fungera. Vill helst måla det grått eller vitt men det borde ju inte vara några problem.


Detta fina mini växthus som kommer från Hasselfors Garden och som var med i tisdagens Bygglov hade varit läckert på vår balkong.

Det är så myket man vill göra och det kliar verkligen i fingrarna nu efter denna långa vinter. Vill få börja strukturera upp vår trädgård på framsidan av huset och få åka till trädgårdshandeln och spåna på blommor & växter.
LÄNGTAR!

2 kommentarer:

  1. Jag längtar oxå!!
    Jag har ett sånt planteringsbord, skitbra!!
    Växthuste verkar ju bra, har tittat på sådant oxå, men även ett stort fristående...

    SvaraRadera
  2. Ja då får det bli ett sånt planteringsbord om de säljer dem fortfarade nu till våren. Växthuset var i lagom storlek för min del med du hade säkert gillat en större variant. Trevlig Helg!

    SvaraRadera