lördag 19 mars 2011

Pasta, Serrano & Mateus

Igår och idag är jag gräsänka då Johan och Olivia åkte till Falkenberg för att Johan skulle på "vin och glassprovning" De har sen sovit över hos farmor och farfar och Johan skulle kolla lite på min bil idag då den inte gick igenom besiktningen sist. Jag ska snart ge mig mot mitt jobb där jag har kvällens pass.

Igår hade jag en riktigt skön dag då jag testade på massagebehandlingen Shirodara.
Härlig och lite ovnlig behandling som varmt kan rekommenderas.
Och efter jobbet blev det lite matinköp och till kvällens enmannameny blev det pasta i gräddig sås med parmesan, vitlök & valnötter. Några skivor serranoskinka och en god sallad och lite oliver. Mums!

I tordags kväll var vi alla tre en sväng till Onsala för att spana in 2 lekstugor som vi hittade på nätet men vi kom fram till att det får vara med lekstuga i år och hellre satsa på att bygga en själv till nästa sommar. Morfar fick lite dåligt samvete när jag berättade att vi inte hade tid i sommar och att lekstugorna vi tittat på var för dåliga så han erbjöd sig att hjälp till med det lilla huset till nästa sommar.

Ha en riktigt skön lördag!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack! Roligt att du hittat till mig. Jättefin blogg du har. Brukar vara inne men nu är jag följare oxå.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Roligt att du hittat mig. Jättefin blogg du har. Brukar vara inne, och är nu följare oxå.

    Kram Johanna

    SvaraRadera