torsdag 24 februari 2011

Trots trots & ännnu mera trots

Vilken dag och vilken dotter vi har, tanken slog mig om jag möjligen fick med mig fel barn hem från förskolan...men så var det nog inte! Efter jobbet idag blev det hämtning av en glad Olivia och sen fika hos mormor. Men någonstans där på vägen gick det snett och sen blev det mycket tjut & skrik. Var 2 personer för att klä på Olivia ytterkläderna och det tog mig en bra stund att få fast henne i bilstolen! Kände att mitt tålamod som mamma var på bristningsgränsen. Men nu säger jag som kungen, "Vi vänder blad" och ser fram emot en härlig ledig fredag.

Hade däremot en underbar torsdagskväll med mamma, moster & kusin Tina på Asia Spa. Mysigt att ses och hinna snacka och umgås.  Sånt kan man leva på länge!

God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar