onsdag 16 februari 2011

Inspiration...

Letar lite inspiration till vårt kommande gästrum som vi håller på att göra.
Det kommer bli vitmålad råspont på 2 väggar som i detta somrum nedan.

Bild lånad från Englesson

Det har varit kul att lägga in detta " skeppargolv" som är på bild från bygghemma.se
 som jag är förtjust i.

Annars är ett vitt trägolv väldigt vacker men det kommer bli för vitt för min smak om vi hade lagt in det till den vita råsponten.

Planen är att till helgen flytspacka golvet så att det blir i jämn nivå. Ingen är gladare än jag för då slipper jag det bruna stengolvet där åtminstone!

Vi kör på ännu en vabbdag. Igår var Johan hemma och idag är det min tur igen. Hon är pigg & stojar som vanligt men magen är fortfarande inte i balans.

Ikväll ska jag lämna huset för några härliga timmar med finaste vännen Sara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar