lördag 3 juli 2010

Solig lördag

Oj vad varmt det är idag!!! Man får passa på att njuta så länge det varar!
I torsdagskväll hade jag och finaste vännnen Sara en helkväll med middag, gott vin, ännu godare sommardrinkar och sen blev det schlager för hela slanten på Societen.
Både jag & Olivisen tog sovmorgon på fredagen fram till 09.00 vilket var skönt då jag faktiskt var lite sliten. Vi for till stranden vid lunchtid där vi mötte upp Olivisens mormor. Det blev bad, lunch och en del solning för min del. Sen blev det grillning med våra grannar på kvällen.
Idag startade Johan sin semester med att börja bygga vårt altandäck. Båda våra pappor har varit här hela dagen och hjälpt till! Vad skulle man göra utan dem!!
Här har altanbygget startat denna varma sommarlördag!

Olivisen inviger sin pool, men verkar tycka det är roligare att stiga ur & i den än att bada i den! Så här blev min soffa som jag inhandlade på Loppisen i vintras.

Nu har den fått lite vit färg på sig.


Några balkongblommor

Altanarbetet fortskrider!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar