torsdag 19 november 2015

Längtar efter advent

Veckan blev inte alls som jag tänkt mig. Istället för att börja lull-lulla inför advent blev det sjukstuga här hemma. Både jag och Vilmer har varit krassliga i flera dagar.

Har dock gjort lite nytta och klickat hem barnens kläder inför decembers festligheter. Skönt att det är avklarat iallafall och slippa lägga onödig tid på att springa runt i klädaffärerna. Idag var tanken att jag skulle åkt till Gekås för det obligatoriska julbesöket men det finns inga krafter till det så det får skjutas på till nästa vecka.

Har börjat plocka fram kottar, ljus, fat och i helgen skall jag plocka mossa och köpa några hyacinter och suckulenter på torget att pynta med. Det blir jobb hela helgen lång men hoppas på lite tid för fix.



4 kommentarer:

  1. nydelige bilder
    håper formen er på topp i heimen
    klem Eli:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Jag nu är vi äntligen bättre!
      Kram Martina

      Radera
  2. Mysiga adventsbilder, hoppas ni mår bättre och veckan har startat bra. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja nu är vi äntligen bättre och börjar komma igång lite mera med adventsfixet!
      Kram Martina

      Radera