fredag 13 november 2015

Fotoutmaning - Ovanifrån

Nu lyckades jag få till ett bidrag till fotoutmaningen hos Fröken Foto, denna veckan är temat ovanifrån. För att se flera bidrag klicka här

 Jag är alltid svag för ljusslingor och ljuskällor som skapar mys-känsla här hemma. Rumsgranen fick flytta in redan för några veckor sedan och den är numera lika självklar om julen som den riktiga julgranen är hos oss.

Några hängen som fick följa med hem från förra helgens utflykt. Från Brygghuset i Kinna.




Jag och Vilmer är hemma och lediga och tar igen oss med film då vi båda är förkylda. Jag börjar bli trött på att vara förkyld och jag får se om jag lyckas bli piggare till i eftermiddag då jag och mannen har lite kvällsplaner på stan.

10 kommentarer:

  1. Fin tolkning och vilken söt liten gran! Visst är den här tiden innan jul för ljuvlig?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja denna tiden är ju den bästa när man får lyssna på julmusik och julmysa hemma.
      Kram Martina

      Radera
  2. Härlig tolkning. Visst är det mysigt med alla ljus och ljusslingor man har nu. Krya på er. Ha en fin kväll. Kram Pernilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Kan inte få för mycket av ljusslingor och mys. Kram Martina

      Radera
  3. Så vackra foton och jag får en längtan till advent. Fin lördag till dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Och snart är det advent.
      Kram Martina

      Radera
  4. Ett helt nytt perspektiv på en gran för mig, kul! Håller med om att det är härligt att förlänga julmyset.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja man få ju test alla vinklar:) Kram Martina

      Radera
  5. Så fint och vilken härlig känsla det är i bilderna. Min dotter har frågat i flera dagar när vi skall pynta till jul, så idag skrev vi ner i kalendern när det blir av... dina bilder får mig att längta lite jag också :)

    kram kram Malin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du Malin. Här är det en lite sötis som frågat i flera veckor när vi skall baka pepparkakor:)
      Kram Martina

      Radera