söndag 15 december 2013

Äntligen, äntligen friska!

Jisses vilken seg magsjuka jag och Vilmer drabbades av men nu är vi båda redo igen.  Johan är iväg på hotellvistelse med sitt jobb som jag tyvärr fick stå över detta år. Men de har haft det toppen och i år blev det middag och övernattning på Nääs Fabriker. De väntas komma hem nu under eftermiddagen. Olivia åkte hem till mormor igår eftermiddag och har sovit över där. Så det har bara varit jag och Vilmer Bus hemma och det har varit lugnt och gott.

I går kväll tog jag och Vilmer fram jultomtarna och började julpynta och nu när han sover sin middagslur har jag börjat slå in lite julklappar. Det blir ju några stycken så det är lika bra att börja i tid.

Får se om vi tar in granen senare ikväll. Blir spännande att se vad Vilmer komma tycka om den. Våra tomtar flyttar han ju gärna runt på och han skrattar bara åt mig när jag säger ajabaja så vi får se om alla tomtar överlever julen här hos oss.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar