torsdag 18 juli 2013

Shoppingtips i Halmstad

Idag har jag och finaste vännen Sara gjort en kul roadtripp som startade med Halmstad. Är ni i Halmstad så kan jag varmt rekommendera ett besök på sötaste inrednings -och presentbutiken på kyrkogatan i centrala Halmstad. Butik Gredelin.

Vi njöt av goda våfflor på den mysiga innergården och jag hittade fina ljuslyktor till vardagsrummet.






Massa fint fanns i butiken och jag hade lätt kunnat shoppa mycket, mycket mera.

Efter att vi gjort Halmstad körde vi mot Knäred. Via bloggen har jag hittat Tulipa och det var riktigt roligt att göra ett besök där, något jag tänkt på ett bra tag. Detta besök förtjänar ett eget inlägg så det får bli imorgon.

Imorgon väntar det jobb för min del och familjen får mysas hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar