fredag 11 januari 2013

Nya mål

Ikväll har det blivit räkor och ett glas vitt för att fira att jag gått ner 10 kg. Sen i mitten av september kör jag ju på med lchf och det passar mig och familjen perfekt. Jag kör inte strikt utan äter vad som bjuds om jag är iväg och nu över julen har det blivit en hel del annat om jag säger så :) Samtidigt har jag kommit igång med träningen och det är mycket den som gör att jag äter bra. Äntligen har jag gått från "soffpotatis" till att känna att jag mår som bäst när jag får röra på mig.

Lagom till detta har jag och svägerskan anmält oss till alla loppen för att genomföra Tjejklassikern 2013. Tjoho! Känner på mig att det kommer gå hur bra som helst, nu är det bara att försöka leta boende och lite planering runt det.

Först ut är det tjejvasan lördagen den 23 februari så imorgon är det jag och en kompis som åker skidor i Åkulla. Har i nuläget kört 5 mil på skidor men känner att jag behöver öva både balansen och teknik så jag får bättre fart. Nu hoppas vi på minusgrader ett bra tag framöver så det kommer finnas spår kvar här nere hos oss för träning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar