onsdag 11 januari 2012

Nytt projekt inför våren

Hade turen att komma över några gamla fönster och har övertalat min andra hälft om att vi ska bygga ett odlingsvitrin att ha på altanen/balkongen typ denna från Hasselfors Garden.

Vet att jag visade denna redan förra sommaren och att den redan då stod på önskelistan men det tar ibland ett tag att få mannen att inse tjusningen med mina idéer.

Här ska jag odla tomater som jag kan smaska på i sommar... Har jag sagt att jag längtar efter sommaren!




5 kommentarer:

  1. Har tjatat jag med om precis samma sak till vårt underbara sommarhus. Håller tummarna för att båda våra män uppfyller vår önskan

    SvaraRadera
  2. Japp nu håller vi tummarna. Ska föra bildredovisning så blir det lite extra press!

    Hälsningar Martina/Familjemix

    SvaraRadera
  3. Superfint växthusvitrin! Har Ni nån ritning på den? Mått? Kollat igenom bloggen och sett många fina bilder på det så jag blev inspirerad och vill att maken bygger nåt liknande till mej ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, ja visst är det fint! Maila över din adress till mig på familjemix@hotmail.com så ska jag maila över det vi har.

      Hälsningar Martina/Familjemix

      Radera
    2. familjemix@hotmail.se ska det ju vara!!!

      Radera