söndag 8 januari 2012

Nytt år & nya utmaningar

Det blev några månaders bloggpaus och varken tid, motivation eller ork har funnits tyvärr vilket jag hoppas ska ändras. 2012 är just påbörjat och jag vet att det kommer bli ett händelserikt år då vår familj ska bli fyra. Olivia kommer bli storasyster i slutet på maj vilket kommer bli hur spännande som helst!

Nu mår jag underbart och kan verkligen njuta av att vara gravid. Hade däremot sex veckor som var rent ut sagt hemska i början av graviditeten där jag kräktes varje dag och mådde konstant illa. Som tur var blev jag sjukskriven nästan 3 av de sista veckorna vilket var skönt både för mig & mina kollegor.

Nu blir det heltidsjobb några månader framöver innan den kommande mammaledigheten påbörjas i slutet av april.

Vi ses snart igen!

2 kommentarer:

  1. Så roligt att du är tillbaka. Stort grattis. Spännande att få ett litet knyte till. Gott att du mår bättre. Vet hur det känns! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna! Känner att energin har återvänt! KRAM

    SvaraRadera