måndag 16 maj 2011

Till önskelistan

Har ju inte hittat något planteringsbord som jag verkligen gillar, men så hittade jag denna variant och föll pladask. Kanske något att bygga i framtiden!

Här har det jobbats hela dagen och sen hem till vårt jordberg och ta hand om O så Johan kunde gräva vidare. Inte nog med grävarbetet, till råga på allt fick han undersöka min bil som lät väldigt konstigt!

Imorgon är det dax för kontroll på ögonmottagningen för Olivia och jag hoppas verkligen att hon är på bättre humör än hon var sist vi var där.

2 kommentarer:

  1. Å vilket bra planteringsbord. Var har du hittat den beskrivningen?

    SvaraRadera
  2. Bra fråga, rev såklart ut det och la det i inspirationsmappen. Jag kan scanna in det i helgen och maila över hela beskrivningen till dig!

    Kram Martina

    SvaraRadera