lördag 21 maj 2011

Solig kväll

Har precis nattat en liten snuvig tjej och hoppas att hon kan sova nu bara. Har både igår och idag kommit upp flera gånger efter vi nattat henne. Det är inga protester att lägga sig igen men gå upp igen det vill hon.

Igår hade vi en heldag med min farmor som fyllde 95 år. Och det är alltid kul att ses med lite släkt även om vi sakande några som inte kunde deltaga.

Idag tog jag & Olivia en sväng in till stan för att hämta mina linser, beställa glasögon och besöka blomsterlandet. Har nu fått planterat i mina hängamplar, köpte mig en bambu som jag nu har planterat i en kruka i väntan på en bättre plats. Köpte även mynta & citronmeliss så jag kan ha det i en korg på altanen och plocka av till desserter & drinkar.

Nu får det bli en dusch & sen ganska så snart sängen då klockan ringer tidigt för jobb imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar