fredag 26 mars 2010

Vårtecken

Än ligger det en hel del snö kvar på tomten, men några vårtecken finns allt!
Här kommer några tulpaner upp som jag planterat sent i höstas.

Snödropparna närmast huset.


Denna våriga fredag har jag städat hemmet och röjt upp. Tog inte många minuter för Olivia att stöka ner igen, när hon först fick upp lådan med alla våra servetter och sen även fick upp skrivbordsskåpet och rev ut en massa papper.

Har även varit ute och promenerat & fikat hos vår granne!
Ikväll ska jag & Olivia på kvällsmat hemma hos mormor & morfar. Jag bjöd in oss där för Johan ska iväg på ytterligare en killträff. Imorgon ska vi fortsätta tapetseringen i gillestugan så vi kan bli klara med den väggen. Jag ska även försöka komma iväg till Loppisen här i byn och till en Handelsträdgård i närheten. Kul med lite inspiration så här i våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar