måndag 1 mars 2010

Första mars

Helgen tillbringades i Göteborg med härliga vänner. Blev en heldag med mycket shopping och på kvällen åt vi gott på en av Avenyns alla restaurangen. Sen dansade vi natten lång på nattklubben Deep. Var något seg på söndagen men efter hotellets goa frukost var det dags att checka ut och lämna storstaden. Blev även ett litet & snabbt besök på IKEA.
En sådan helg kan jag leva länge på. Det var längesedan jag skrattade så mycket!

Nu är det ny vecka och jag börjar jobba lite mera på allvar nu i mars, vilket känns kul! Samtidigt som det är helt underbart mysigt att vara hemma med Olivia så saknar jag jobbet och det ska bli extra spännande nu när det är så mycket nytt på gång!
Jag kommer ju vara hemma en hel del också med mitt lilla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar