torsdag 9 juni 2016

Bara några dagar kvar nu till halvvättern

På söndag gäller det! 150 km skall avverkas på den där cykeln och det ser ut att bli bra cykelväder. Hoppas hoppas. Olivia är fortfarande inte bra men nu har vi bestämt att vi alla åker med ändå. Hon får mysa och softa i husvagnen vår så det lär inte gå någon större nöd på henne.

Idag har snälla mormor haft henne och imorgon får Johan vara hemma. Får pussla så gott det går och göra så gott man kan. Inte helt enkelt när de små är sjuka.

Japp en hel del mil i benen har jag väl även om jag gärna hade sett flera långrundor men orken och tiden räcker inte till allt så jag är nöjd ändå. Har inte tänkt så mycket på resultatet och vilken tid jag förväntas köra på utan mera att ryggen skall orka och att jag vill njuta av denna rundan också. Vi svischar ju förbi i otroligt fint landskap och en härlig årstid.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar