torsdag 24 mars 2016

Ledig dag och en massa vårpiff

Oj vad längesedan jag skrev något här på bloggen. Har inte haft tiden eller lusten till att fotografera eller skriva men hoppas motivationen kommer ifatt mig nu när det går mot ljusare tider.

Det blev mycket träning de sista veckorna i februari inför halvvasan och det var jätteroligt att köra det loppet. Blev taggad till att faktiskt köra ännu längre men inser att det får bli när barnen blir större. Mer om det får det bli i ett eget inlägg snart.

Idag är jag ledig och så även imorgon. Jag och Vilmer var inne på sjukhuset och träffade logopeden på förmiddagen och det blev en kort sväng till affären också.

När vi stökat undan lunchen och röjt upp här inne så blev det ut till trädgården. Vilmer har gungat och lekt i lekstugan och jag fick planterat lite vårblommor.









Tulpanerna som jag satte i kruka i höstas har verkligen tagit fart och kommit upp en bra bit från jorden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar