tisdag 7 juli 2015

Bara två arbetsdagar kvar till semestern

Idag har mannen gått på semester och jag har två arbetsdagar kvar innan det är min tur... Försöker avsluta så mycket som möjligt och förbereda överlämning till de kollegor som är tillbaka på måndag efter sin semester.

 Men på torsdag blir det nog lite smygfirande av semestern. Jag och en kompis har en liten utekväll planerad i Varberg på Societen. Partybandet Haaks spelar och det kan vi ju inte missa. Vet inte hur många år vi lyssnat på dom uppe i Sälen och nere i Tylösand.

Hemma i trädgården växer det på och den där daggkåpan tar nog över hela mur-rabatten snart. Nu har vi äntligen bestämt var vi skall sätta flaggstången så den hoppas jag snart kommer upp och förhoppningsvis kan vi flagga på min födelsedag om några veckor.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar