fredag 8 maj 2015

Fotoutmaning - Minne

Denna fredag är jag med, fotoutmaning hos Fröken Foto och idag är det Minne. Jag bjuder på ett semesterminne från vackra, underbara Gotland. Sommaren 2012 och Vilmer var bara 3 månader drog vi till Gotland. Så härliga dagar vi hade där. Det hade varit en hektisk sommar så det var så skönt att bara komma iväg med familjen och vilken ö det är.

Kommer definitivt bli fler resor hit för det finns ju så mycket att se och uppleva för alla åldrar.







Vi bodde precis innanför ringmuren, mitt i Visby på ett hotell och det blev besök på Krysmyntagården, Kneippbyn, Skulpturfabriken och en massa annat!
Inlägg från semestern hittar du här

7 kommentarer:

  1. Ser ljuvligt ut på dina bilder! Det var så länge sedan jag var på Gotland, är sugen på att åka dit igen:)
    Ha en fin fredag!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å visst gör det! Tack!
      Åk igen säger jag för där är ju så mycket att se:)
      Fin fredag på dig också!
      Kram Martina

      Radera
  2. Ljuvliga foton! Har aldrig varit på Gotland, tänker att kanske är det dags. Fin helg till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å jag säger bara åk dit! du kommer inte ångra dig, det finns så mycket att göra och uppleva.
      Trevlig helg till dig också!
      Kram Martina

      Radera
  3. Gotland är ju bara för härligt! Finns så mycket historia, kultur och natur att uppleva på denna ö. Har varit där ett antal gånger och åker gärna dit igen.
    Älskar de trånga gatorna i Visby som kantas av alla vackra rosor :)
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så jäkla vackra gator Visby bjöd på. Vill åka tillbaka snart för att hinna med allt det vi inte han med förra gången!
      Kram Martina

      Radera
  4. Underbara bilder! Fina minnen!

    kram kram Malin

    SvaraRadera