söndag 26 april 2015

Jag handlar hos Refunder

Tycker det är otroligt smidigt med att handla på nätet. Både kläder till mig själv och barnen. Nu har jag börjat använda mig av Refunder. Vilket gör att jag får pengar tillbaka när jag handlar i butikerna som är med i Refunder. Det är över 350 butiker som är anslutna.

 Vill du också testa så kan du använda dig av min länk här: http://www.refunder.se/bjud-in/552ac92259622

På tok för snart är det dags för Vårruset med jobbet. 5 maj är vi ett gäng tjejer som springer detta lopp i Halmstad. Idag stack jag ut på en runda på förmiddagen och det blev 4,2 km på vår slinga.
Nu får det bli intervaller i veckan och för att få lite mera motivation beställde jag löparboken som snart dimper ner här hemma.



Denna vita snygging från String kommer snart att hänga i mitt kök! 





2 kommentarer:

  1. Jag hade gärna hållit mig i form med att springa men tyvärr så pallar inte mina knän det. Så jag får hålla mig till powerwalks :)
    Bra jobbat att vara med i ett sånt lopp! Jag skall hålla tummarna för dig!

    Kram Jonna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, jag kan behöva allt stöd:) Powerwalks är ju inte alls fel!

      Ha en fin dag!
      Kram Martina

      Radera