torsdag 5 mars 2015

Fotoutmaning - Morgon

Så var det fredag igen och dags för ny fotoutmaning hos Fröken Foto och denna veckan är det Morgon.

Detta får spegla min morgon, något jag äter varje dag. (nästan) Är en perfekt frukost för mig som vill äta enligt LCHF. Hallonsmothie, ägg och kaffe med grädde och så lite rosa porslin så man blir glad och pigg.




Igår efter jobbet och efter det årliga bankmötet var jag och en barndomskompis på Restaurang Nami i Varberg och åt väldigt gott och sen blev det biobesök och filmen Fifty shades of Grey. Märklig film men som är intressant att ha sett då den väcker så stor debatt tycker jag.

Ledig fredag med busarna och det är det vanliga fixet hemma som gäller idag.

Ha en härlig dag!

7 kommentarer:

  1. Tänk vad fint porslin i fina färger kan lätta upp frukosten...och göra att det smakar så mycket godare ....Man äter ju även med ögonen :-)

    SvaraRadera
  2. Allt som är rosa är vackert! Vilken bra start på morgonen!

    SvaraRadera
  3. Ser ut att vara en härlig start på dagen!
    Kram
    Suz

    SvaraRadera
  4. Finfint porslin :) och en smarrig frukost! En riktigt bra start på dagen, tycker jag.

    SvaraRadera
  5. Så fint med allt det rosa på morgonen! Filmen ja, jag har inte sett den men har just plöjt igenom böckerna. Ganska märkliga de också tycker jag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Ser mysigt ut på din frukost. Ha en fin dag Kram Pernilla

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar rosa färg! Smothie älskar vi här hemma också!... och ägg :)
    Ledsen att jag inte besökt dig tidigare, men den här helgen har gått i ett rasande tempo, så det är först nu jag känner att jag helhjärtat kan besöka alla :) Så blir det ibland.

    Kram kram Malin

    PS, har du köpt Bröllopsmagasinet? Mina bilder är med på jättemånga ställen :) Superkul! (för mig *ler* ) Ha det gott!

    SvaraRadera