torsdag 11 september 2014

Skön ledig dag

Olivia kom upp vid 6.30 och somnade som tur om hos mig en timma innan hon ville upp. Fick gjort undan veckostädningen och en massa, massa tvätt, så gott att kunna hänga ut den fortfarande. Vilken sommardag vi haft!

Det var så länge sedan jag skrev här på bloggen och tiden bara försvinner. Helgen som passerade var jag i vår huvudstad och sprang Tjejmilen med bästa vännen. Vilken folkfest det var och vilken härlig helg vi hade. Det blev goda restaurangbesök, shopping, såklart löpning på en otroligt fin runda ute på djurgården samt en redig utekväll/natt och det var längesedan jag dansade till kl. 03.00
Lite sega på söndagen var vi allt och en stor dos träningsvärk på det... Vi tog en sightseeing-tur med buss under söndagseftermiddagen och det passade oss perfekt och vid 17.00 var det dags att ta flyget hemåt.

Nu är det jobb och förskola som väntar imorgon innan jag och barnen har en ledig lördag. Mannen har jouren denna vecka så vi får se var han tänker befinna sig i helgen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar