söndag 16 mars 2014

Vilken utefixarhelg vi haft

Har varit ute största delen av denna lediga helg. Olivia har lekt med sin bästa vänner och grannar och det är sån lycka att se dem när de springer fram och tillbaka mellan oss och leker lite hos oss och lite hos dem. Idag blev det även lek med alla barnen på vår lekplats här intill.

 För en stund sen lämnade jag Olivia på Mulle som startat upp här i Veddige. Det är lite nostalgi för min del eftersom de är på samma plats som jag en gång för längesedan också gick på Mulle.

 Igår medans barnen lekte i sandlådan passade jag på att klippa ner lavendeln och våra stora gräs. Det blev också lite krattande i rabatterna. Pelargonerna som jag planterade om och klippte ner för några veckor sedan kommer fint och jag gick och köpte nya två nya sticklingar som också verkar ha tagit fart.




Lilleman trivs så bra i sandlådan och den här grävmaskinen som plockades fram av Olivia var klart lockande även om den var för lite för svår för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar