tisdag 5 november 2013

Ny vecka och november månad

Idag är jag ledig tillsammans med barnen och det är så otroligt skönt att bara få vara hemma hela dagen och inte göra något speciellt. Det blev sovmorgon, långfrukost och kojbygge i vardagsrummet. Nu i eftermiddag när Vilmer sover sin eftermiddagslur passade jag och Olivia på att gå ut i trädgården en stund. Tänk att våra klätterrosor fortfarande blommar, i november månad.

 Det har varit en helknasig helg, min kära mor hamnade på sjukhuset i fredagsnatt och hennes utlandsresa fick avbokas och ändras i det sista. Jag jobbade några timmar i lördags sen så var det fullt upp med sjukhusbesök, flera samtal med Fritidsresor, körandes hit och dit för att det skulle bli så bra som möjligt för mamma och för hennes resesällskap som fick åka iväg ändå.

Man får sig verkligen en tankeställare på livet och vad som verkligen är viktigast när det händer sådana här saker. ♥ Som bättre är blev hon utskriven igår och är hemma igen.



Bjuder på bilder från dagens titt på soffan i brist på annat, Johan har varit snäll och slipat klart den nu när jag har varit iväg i helgen och den är redo att grundmålas.



Min fina tjej ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar